مردی ایرانی همسر و سه فرزندش را به قتل رساند

امروز واقعه ای غم انگیز و دهشتناکی همه ی مردم نروژ را شوکه کرد. صبح درست موقعی که از خانه عازم کار بودم، این ماجرای غم انگیز را از اخبار رادیو شنیدم.

بعد از ظهر پلیس اسلو در یک کنفرانس مطبوعاتی پرده از یک «قتل خانواده گی» برداشت. خانم کمیساریای پلیس قادر نشد انگیزه قتل را توضیح دهد، ففط گفت در حالیکه ماموران پلیس در تعقیب فرد مشکوکی بودند، وارد خانه ای شده، مادر و نوزادی را که به قتل رسیده بودند یافتند. بعد از بررسی بیشتر معلوم شد که که پدری در ابتدا همسر و نوزاد خود را به قتل رسانده، سپس به مدرسه رفته و دو فرزند خود (کلاس اول و چهارم) را از آنجا گرفته، آنها را به کنار رودخانه ای برده و جانشان را می گیرد. این مرد 41 ساله سپس به زندگی خود خاتمه می دهد.

روزنامه VG هویت این فرد را نروژی ـ ایرانی معرفی کرده و نام او را «سعید احمد زاده» اعلام کرد. بر اساس تحقیقات VG «سعید احمد زاده» یکی از فعالین سیاسی کرد و عضو کومه له می باشد. او بارها در اعتراض به نقض حقوق بشر در ایران در تظاهرات جلو سفارت ایران شرکت کرده و حتی یکبار به خاطر شکستن خودروهای سفارت ایران دستگیر شده است.

همسایه ها هیچگونه حرکات مشکوک یا خشونت باری را از او گزارش نمی کنند، ولی هیچکس نمی داند که به راستی انگیزه ی این قتل ها چه بوده است. یکی از دوستان سعید در حالیکه که خود نیز شوکه شده بود چنین جنایتی را از او انتظار نداشته است.


نظرات

  1. مهدی اسلومهر ۰۱, ۱۳۸۹

    واقعا وحشتناکه. من تازه از اینجا خبردار شدم. ممنون که خبر دادین.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

«لوکه زاهیر» فروزان کردستان!

سبز باشید!

از ترجمه ی «جیگرت را بخورم» تا مارال!