پسته ی بی مغز چون لب وا کند رسوا شود

در هفته ای که گذشت آقای حجت السلام کتیور در مصاحبه ی خود با صدای امریکا که گویا اولین مصاحبه ی ایشان در طی عمر با عزت ش با این رسانه ی «امریکایی» بوده ، گندی بالا زد که خودش هم نمی تواند جمع کند. گوینده ی ضعیف برنامه ی «تفسیر خبر»، «خانم درخشش» عین شاگردی که در برابر بازپرس مدرسه قرار گرفته، سوالات را شمرده و با احتیاط جلوی آقای «دکتر» قرار می داد. و آقای دکتر هم گویا که ارث پدری از تلویزیون امریکا طلب داشته باشد، هر چه دل تنگش خواسته بارامریکا و اسرائیل می نماید. البته با نام مردم ایران و جنبش سبز.
البته من نمی فهمم که این فیگور «ضد آمریکایی» و «ضد اسرائیلی» داشتن هنوز در بین «مردم» ـ بله مردم و نه حکومتی ها ـ خریدار دارد یا نه؟ که این می تواند عقیده شخصی آقای کتیور باشد. ولی آنچه که تاسف بر انگیز است اینکه ایشان یکی از گردانندگان سایت «جرس» است. یعنی باید امانتدار باشد و اخبار را درست نقل قول کند. اما چنین نبوده است.
دیروز در فیس بوک این فیلم کوتاه مصاحبه آقای کتیور با صدای امریکا در سطح وسیعی پخش شد. دیگر جای انکار نیست! اما توضیح کوتاهی هم در کنار این فیلم پخش شده است که آن هم جالب است و آن اینکه: « این بابا هنوز بر سر کار نیامده دروغ می گوید و حرف تو دهن مردم می گذارد!»
البته من قصد تهمت زدن به آقای «دکتر» را ندارم. بد شانسی آقای دکتر
و امثال ایشان در این است که زمانه جدید ما همه ی گفته های ما و شما را به سرعت ثبت و ضبط می کند. بنابر این اباید مواظب بود. چون استحضار حضورتان که هست «بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود ـ پسته ی بی مغز چون لب وا کند رسوا شود.»

مطالب مربوط به کدیور:

بالاخره مردم سالاری دینی یا اوباش سالاری دینی؟


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

«لوکه زاهیر» فروزان کردستان!

سبز باشید!

از ترجمه ی «جیگرت را بخورم» تا مارال!