و طوفان هم آرام شد

چندی پیش عکسی در فیس بوک منتشر شد که زیاد دقت بر انگیز نبود. اما بعد از تکرار اشتراک آن توسط دیگر دوستان متوجه شدم که این عکس  همان خواننده ی پاپ قدیمی «طوفان» است. مدتها بود که از او خبری نبود. من از همان بچگی به گروه «ناصر چشم آذر»  که طوفان هم جزو او بود بسیار علاقه مند بودم. و کارهای آنها را دنبال می کردم. در اینجا هم کارهای طوفان خوشم می آمد.... اما با دیدن او در این عکس حالم گرفته شد. او بیمار و شکسته بود. و از تکس عکس متوجه شدم که گویا او هم به چنگال سرطان افتاده است.
همین یک هفته پیش در روز  31 مه بود که هنرمندان ایرانی طی کار زیبایی در لوس آنجلس مجلس با شکوهی برای تقدیر از طوفان برگزار کردند.  چقدر خوشحال شدم. اینکه آدم وقتی زنده است، برایش  ارزش قائل می شوند و از او تجلیل به عمل می آورند. خود طوفان در حاشیه گزارشی که رادیو امریکا تهیه کرده بود می گوید که آرزویش بوده که هنرمندان را در یک جا ببیند.... و او به آرزویش رسید. آنهم درست یک هفته قبل از مرگش.




دیروز خبر در گذشت او در خبرها پیچید. خبر بدی بود. و جامعه هنری ایران متاثر کرد. جامعه ی غیر هنری هم متاثر شدند. دلم گرفت. یادش گرامی باد.
به این گزارش توجه کنید:

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

«لوکه زاهیر» فروزان کردستان!

سبز باشید!

از ترجمه ی «جیگرت را بخورم» تا مارال!